INTELIGENTNÍ SKLADOVÝ SYSTÉM KANBAN 3

StockSAVER - inteligentní a bezdrátový skladový systém třetí generace, který koresponduje s principy štíhlé výroby. Zajišťuje plynulost a optimalizaci toku materiálu ve výrobním procesu a eliminuje lidskou chybu.

2017-werma-stocksaver-en-12

Vývoj:

  • 1. generace – KANBAN karty – problémy s předáváním karet a jejich kompletací
  • 2. generace – Použití skeneru – problémy s nesprávným zadáním, opomenutí oskenovat, důsledkem je špatné zařazení nebo umístěním položek. Digitální systém nekoresponduje s realitou
  • 3. generace – Použití inteligentního senzorového systému eliminující lidskou chybu.

VŽDY DOSTUPNÉ INFORMACE -  V SOULADU S LEAN managementem:

  • Zobrazení informací na kontrolní stanici Vás průběžně informuje o stavu zásob na pracovní stanici.
  • Seznam požadavků na materiál činí zbytečnou sbírku karet Kanban – logistické oddělení automaticky obdrží seznamy "to do".
  • Způsob eliminace lidské chyby, proces doplnění materiálu je zrychlen s vysokým stupněm efektivity.
received_m_mid_1459623263472_8aa20852cfd74e6163_0
  • Třetí generace KANBAN StockSAVER zajištuje:
    • nízké riziko vzniku chyb
    • není třeba žádných dodatečných skenování údajů
    • šetří místo pro skladové zásoby
    • redukuje čas pro tok zboží ve skladu
    • jedno kompletní řešení od jednoho dodavatele
Kanban FINAL

KANBAN Stocksaver:

SmartBOX (A)

  • přijímá data ze senzor BOXu a bezdrátově je přenáší do přijímače

Senzor BOX (B)

  • přijímá data ze senzorů o kapacitě až 4 přepravek na polici a přenáší data do Smart BOXu

SENZOR (C)

  • slouží k detekci přepravek s materiálem a přenáší data do senzor BOXu

Přijímač (D)

  • přijímá bezdrátová data a předává je ke zpracování do SW StockSawer

Software StockSaver (E)

  • vizualizuje přenášená data na kontrolním pracovišti, umožňuje vytvářet analýzu a optimalizovat tok materiálu

KONTROLNÍ PRACOVIŠTĚ

Vám přinese transparentnost a úplný přehled. Digitální podoba vašich FIFO (First In – First Out) toků zobrazuje aktuální stav zásob. Tímto způsobem můžete ušetřit místo na regálech a využít je tak pro další aktivity.

SEZNAM POŽADAVKU

Při odstranění zásobníku se automaticky spustí opětovná objednávka a seznam pro oddělení logistiky bude automaticky aktualizován. Tímto způsobem je zajištěno rychlé, efektivní a prioritní řízení doplňování materiálu. Manuální zdroje chyb (například chybné karty Kanban, selhání apod.) se stávají minulostí.

ANALÝZA

Ideální nástroj pro dlouhodobé zlepšování procesů. Systémem lze snadno identifikovat „špičky“ v poptávce na materiál. Optimalizovat proces lze jednoduchým stisknutím tlačítka.

ROZHRANÍ PRO NÁSLEDNÉ PROCESY

Data o pohybu materiálu lze exportovat a používat například pro spouštěcí zakázky do výroby, externí procesy nákupu nebo výrobu materiálu s dostatečnou rezervou. Tímto způsobem systém nabízí možnost další spolupráce s vaším dalším operační systém.

Chcete se dovědět více informací?

Napsat zprávu
Zavřít